סערת טראמפ החדשה: "אובמה הוא המייסד של דאעש"

"אם הילארי תבחר - היא תמנה שופטים שיגרמו לנו לגמור כמו ונצואלה. אנשים מדברים על כך שיש לי מזג חם. זה מה שיגרום לנו לנצח", הוסיף".
דוד לזר 3 Comment on סערת טראמפ החדשה: "אובמה הוא המייסד של דאעש"

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, ממשיך לעורר סערות • בעצרת שהתקיימה אמש בפלורידה, אמר טראמפ כי על הנשיא המכהן ברק אובמה כי הוא היה מעין המייסד של ארגון המדינה האסלאמית, דאעש

דונאלד טראמפ צילום: פייסבוק
"אם הילארי תבחר - היא תמנה שופטים שיגרמו לנו לגמור כמו ונצואלה. אנשים מדברים על כך שיש לי מזג חם. זה מה שיגרום לנו לנצח", הוסיף".
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, ממשיך לעורר סערות: בעצרת שהתקיימה אמש (רביעי) בפלורידה, אמר טראמפ כי על הנשיא המכהן ברק אובמה כי הוא היה מעין המייסד של ארגון המדינה האסלאמית, דאעש, "במובנים רבים הם מכבדים את הנשיא אובמה, כי אובמה הוא המייסד של דאעש", אמר.

"אובמה חנן יותר פושעים מכל נשיא אחר בהיסטוריה של ארה"ב והם מסתובבים אתכם ברחובות, אחוזי הגירה מטורפים בכהונת אובמה, החוב הלאומי עלה מאד", אמר טראמפ והוסיף, "אני בעד לעזור לסורים ושכמותם במדינותיהם. אך להכניס אותם אלינו – זה יכול להיות הסוס הטרויאני הגדול בכל הזמנים".

"אם הילארי תבחר – היא תמנה שופטים שיגרמו לנו לגמור כמו ונצואלה. אנשים מדברים על כך שיש לי מזג חם. זה מה שיגרום לנו לנצח", הוסיף".

הבית הלבן סירב להגיב על הדברים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מי שצודק, צודק.
    אני לא יודע חשבונות שמים. אבל אילולי אובמה – לא בטוח שדאע"ש היה קם על רגליו…

  2. 2

    כל זה רצון השם….לא אובמה ולא במבה

  3. 1

    אובמה שונא את ישראל ת'אמת הלואי וטראמפ יהיה הנשיא